نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1614/tub/VERS%C4%B0ON_HOTEL_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل ورژن استانبول دارای دسترسی خوبی به برخی از مکان‌های دیدنی بسیار مهم شهر است. امکانات این هتل در حد قابل قبولی بوده و مسافران از اقامت در هتل ورژن رضایت کافی داشته‌اند.

از هتل ورژن استانبول تا ستون کنستانتین 20 دقیقه به صورت پیاده راه وجود دارد. برای رسیدن به مسجد آبی تور تفلیس کافی است کمتر از 2 کیلومتر پیاده‌روی کنید. آن‌ها تنها مکان‌های دیدنی مهم نزدیک به هتل ورژن استانبول نیستند. حین اقامت در اینجا می‌توانید طی زمانی کوتاه، با طی مسافتی کمتر از 2 کیلومتر، به باسیلیکا سیسترنبرسید. تا مسجد سلیمانیه نیز همین میزان فاصله وجود دارد. به همین دلیل هتل ورژن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد در پی تماشای مکان‌های تاریخی فراوان طی کمترین زمان ممکن در طول تور استانبول است. سایر مکان‌های دیدنی معروف همچون مسجد ایا صوفیه نیز از اینجا فاصله زیادی ندارند.

امکانات اتاق‌های هتل ورژن استانبول

هر اتاق این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و حمام منحصربه‌فرد خود است. وجود یک رستوران در هتل ورژن استانبول سبب می‌شود تور استانبول مسافران برای سرو غذا از خارج شدن از هتل بی‌نیاز باشند. بخش اطلاعات به صورن دائمی در تمامی ساعات شبانه‌روزی در دسترس بوده و به منظور فراهم شدن امکان دسترسی مسافران به اینترنت طی اقامت خود در هتل، یک شبکه وای فای رایگان برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. به مسافران سرویس رفت و برگشت از فرودگاه ارائه می‌شود. در صورت لزوم می‌توان از سرویس تور مالزی اجاره خودروی هتل ورژن استانبول بهره برد تا جابه‌جایی در شهر به ساده‌ترین، و راحت‌ترین شکل ممکن فراهم شود. گفتنی است در هر اتاق یک تلویزین تخت وجود داشته و در حمام‌ها، یک سشوار پیدا خواهید کرد که شما را از همراه بردن این وسیله در چمدان لوازم شخصی‌تان بی‌نیاز می‌کند. مسافران هر روز می‌توانند در بوفه هتل ورژن، صبحانه مورد علاقه‌شان را تناول کنند.

 

                





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: